Espaço de comunicaçom e crítica, onde a palavra se convirte na arma perfeita

quarta-feira, abril 27, 2005

Minus Malem Portucalem Rest

Acaso ninguém notou algumha vez a pressom do calçom quando ve que pouco a pouco se vam acercando as datas dos exames e nom fixo absolutamente nada? Bom, pois isso, trabalhos mil, exames uns novecentos noventa e nove e outras novecentas noventa e oito cousas a fazer. O importante é tomá-lo com filosofia, tomar umha bocanada de ar (onde te das conta que é melhor deixar de respirar), e tranquilizar-se. Acaso rninguém dixo, após um primeiro agóbio inicial, aquilo de, menos mal, que nos queda setembro? Depois deriva a, menos mal que nos queda dezembro, para acabar com essa outra de, menos mal que nos queda Portugal, Minus Malem Portucalem Rest, ou algo. E com isso da queda nom me refiro ao cabelo, que também poderia ser, posto que andamos nessa época na que cai o cabelo. E digo eu, qual é a época na que nom cai o cabelo? porque a mim sempre me venderam essa patranha de, nom te preocupes filhinho, a queda do cabelo é lógica, é que é a época, mas quando caralho nom é a época!!! Em fim, volvendo ao que me referia, que já vamos entrar em maio e é agora quando se demostra a verdadeira valia do estudante. Quando as drogas cafeínicas substituem às horas de
concessons a morfeo e o exceso de trabalho produz todo tipo de conseqüências corporais, como o cansaço por culpa da falta de sono, a má alimentaçom por associamento a "Pizza Móvil" ou a queda do cabelo....ummm vai ser esssa a época. Rematando, queria animar aos fabricantes de produtos cosméticos que provem a sacar ao mercado o Ginsen anti-queda, o éxito está asegurado!

2 Comments:

Blogger Xavi_RS said...

Ai, quanta razom tens... Isso sim, a mim nom me cai o cabelo, sai-me caspa xD. O que sim, agoniar-se e agoniar-se mais. Sorte e ânimo!

;)

10:15 da manhã

 
Blogger David I El Grande said...

A ver, que os exames de tradução não são para tanto! Toma-o com calma.

6:02 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home

Locations of visitors to this
page

Powered by Blogger