Espaço de comunicaçom e crítica, onde a palavra se convirte na arma perfeita

terça-feira, janeiro 10, 2006

Goles e...Domínio?

Primeiro de todo, que grande o partido de Galiza contra Uruguai; jogando assim porque os nossos jogadores se tenhem que ir com selecções extrangeiras? Além do desportivo, foi um dos momentos mais emotivos que lembro, todo o mundo berrando Galiza, Galiza! (se alguém berrava "Galicia" eu não ouvim), e cantando o Himno... Ai, que bonito! E para rematar victória nossa e com bom jogo.
Hoje navegando pola rede atopei algo como o que vedes aí arriba à direita, uma campanha para obter um domínio na rede única e exclusivamente galego (Éli, se lês isto que saibas que cho copiei a ti). A ver se se consigue algo com esta campanha ou temos que seguir subordinados ao .es.
A todo isto, Feliz Ano Novo!
Como fixo o Filho de JHPR, os meus propósitos para este ano são...tentar cumplir os propósitos dos últimos 24 anos.

9 Comments:

Blogger Ana said...

Sisi, propósitos para o novo ano... em fim... sem comentarios!!! ánimo!!!

9:24 da tarde

 
Anonymous Anónimo said...

non che sei como foi o partido, pero o ska ska ska foi de puta madre! jajajajajaja. vaia bricadeira (brinca brinca sen parar!!!)
perdoa... e q ana estame volvendo mais tola (se é posIBEL) e ti ten coidado... porque todo se pega menos a fermosura!
jajajajaja
eña! a rañala!

11:01 da tarde

 
Blogger Ana said...

Eiii como que te estou a volver tola??? Eu estou así pola túa culpa e a de...
No de "ska ska ska" estou dacordo, botamos unhas boas risotadas!!

12:23 da manhã

 
Anonymous Anónimo said...

Eu também stivem lá!!!Precisava dum momento tam gratificante como é o de star no meio de 10000 pessoas desgarrando-me a gorxa por ver o impossível. Foi a éxtase das duas semanas de descanso q botei na Galiza, xa stou de volta em Wroclaw (Polónia) com a companha do Gonzalo. Umha grande aperta dende a Silésia, meu!!!Saúda também ao Iago e mais ao Milhám.

4:51 da tarde

 
Blogger Ivoninho said...

Esse Maikel!Suponho que todo bem por essas terras do Leste.
E vos as duas...estades coma cabras, e não há mais, menos mal que ainda ficamos gente decente no mundo...

5:18 da tarde

 
Blogger Ana said...

Ei fedelho, podes meterte ti tamén no saco, porque eu creo q ti tamén tes algo de "cabra", hahaha....

6:30 da tarde

 
Anonymous Anónimo said...

ejem, ejem...
foi falar quen puido, dani...

11:01 da tarde

 
Blogger Aultre Narai said...

ei!!! graciñas polo de "Eli" que con tanto seudónimo, nick e mote("chinchilla") xa me esquecera do ben que soa o meu nome!! un pracer que o copiases. COPÍADEO TODOSS!!!!!!!! que envexa, eu tamén quería ir ao partido!! vémonos nas clases.

Maikel, cóidate guapo, que antes do que pensas tesme de visita por esas terras...gg

12:11 da manhã

 
Anonymous Anónimo said...

neno, un xamón... digo, un saudo! dende Iorque! pena que non nos víramos.
Vou unha semana a casa en febreiro, a ver se desta nos vemos, ainda que o dubido... :(
beijinhos nos fucinhos

1:29 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home

Locations of visitors to this
page

Powered by Blogger