Espaço de comunicaçom e crítica, onde a palavra se convirte na arma perfeita

segunda-feira, setembro 26, 2005

Agora sim

Volve a emoçom, a intensidade, a "vidinha" (seguro que para algum que eu me sei este termo seria válido), e nom me estou a referir à liga de futebol. Refiro-me à minha asiduidade em escrever aqui; ou essa é a intençom, já se verá com o tempo. Estas semanas estám sendo mui intensas. Começo de aulas na universidade após os exames de setembro, em teoria só me falta um ano para ser duplo licenciado e ser umha das pessoas do paro com mais estudos. Também mudança de piso com conseqüente perda de objectos, entre eles as lentes de contacto, em fim o que nom me passe a mim nom lhe passa a ninguém. Além disso e para rematar o conto deixei o segundo curro do verao a semana passada por acabar queimado, nom me duram um caralho, agora a buscar curro de novo, vou acabar até.... O único que nom vai mudar na minha vida será a vontade de caralhada constante, com curro, sem curro, com aulas, sem aulas, numha casa, na outra casa, em Cuenca ou em Khartun (rememorando umha conversa que ouvi há um pouco), nunca haverá falta de tempo para tomar um bom licor do negro café, que, apesar do que a cançom diz, há tempo que deixou de tumbar-me e matar-me, e isso preocupa-me, ou algo. Entre outras cousas a começar agora também estám o novo grupo musical que vamos criar a gente da geraçom do ganhanismo, a equipa de futebol da universidade, com o objectivo de ser capazes de acabar os partidos, sem mais, e suponho que começaremos as campanhas neste novo curso do grupo da AGAL do CUVI, com o que, sem ser acrónimo, mas em maíusculas, vou acabar AGOBIADO... NOOOOOOOM!, isso nunca, já se verá.

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Xa estou agardando a que empece a liga universitaria! Teño ganas de vervos xogar un día xD.

6:34 da tarde

 
Blogger David I El Grande said...

Espero que o título da Liga já tenha o meu nome (ou, melhor, o nosso, hehehe -que, por certo, não temos). E tranquilo que este ano vamos sobrados em tudo :)

7:52 da manhã

 

Enviar um comentário

<< Home

Locations of visitors to this
page

Powered by Blogger