Espaço de comunicaçom e crítica, onde a palavra se convirte na arma perfeita

segunda-feira, junho 20, 2005

Bom, hoje escrevo por primeira vez aqui quase só com a mao esquerda. Quem nom conheça a minha história pensará que fiquei sem mao direita, nom tal, mas pouco menos. Agora mesmo tenho a mao direita inmobiliçada por fazer o ganhám pola noite (todas/os sabedes que a palavra ganhám é a minha palavra, e agora vém ser a minha definiçom), e apesar de nom ser grave (para que ninguém se asuste), é umha putada. Gostaria que todo o mundo lesse isto para ter que evitar contar-lhes a todos a mesma história. Em fim, agora já sabedes, andái com sentidinho quando saiades pola noite, digo-vo-lo eu.

1 Comments:

Blogger Ana said...

Gústame a palabra "ganham", pero a verdade é que non me pega moito contigo, pero si ti o dis, por algo será, e bueno... pola noite.... todos facemos tolerías. POr certo, sinto que che moleste que che pregunten polo que che pasou, pero gustaríame sabelo, mais que nada por botar unhas risadas, hehehe. Ah, grazas polo conselho de andar con sentidinho!!!

9:25 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home

Locations of visitors to this
page

Powered by Blogger