Espaço de comunicaçom e crítica, onde a palavra se convirte na arma perfeita

segunda-feira, junho 20, 2005

ABSOLUTAMENTE LAMENTÁVEL!

Após dias como o de onte gostaria de me ir viver à Amazonia, numha dessas comunidades ainda nom conhecidas polo home ocidental, onde possivelmente nom tenham nem ideia do que é a "Democrácia"(ainda nem eu o sei hoje em dia, apesar de conhecer o seu significado etimológico), nem o que som os partidos políticos, nem sobretudo, que nom saibam quem é o Fraga nem o Tourinho. Sempre mantivera aquilo de que apesar de todo amo ao meu país e à minha terra, mas já abonda, GALIZA FEDE E OURENSE APESTA! Também mantivera umha "tolerância" aos votantes em geral, mas, é impossível ser boa pessoa e ser tolerante com as mais de 700.000 pessoas que votaram ao PPP (Puto Partido Popular), e umha grande maioria dos que votaram ao PPSPOE(Partido Pseudo-Socialista Pseudo-Obreiro Espanhol). Sinceramente, a gente dá puto asco, ao melhor pensam que essa gente à que votam lhes vai dar de comer, quando em realidadde o que fam e quitar-lhe a comida. A verdade é que me venhem tantas cousas à cabeça que nom sei que dizer, o único, que isto é lamentável.
Só aguardo que o voto emigrante nom lhe dea o governo ao PPP, como o mal menos máu. E Maionetas-Torito de prési, em fim!

1 Comments:

Blogger Ana said...

Polo que podo ler, neste día estabas un tanto alterado, ou non?
Pareceume moi interessante este comentario sobre os políticos, pero eso do que a "Gente da puto asco"!!!! Pasácheste um bocado!

9:31 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home

Locations of visitors to this
page

Powered by Blogger