Espaço de comunicaçom e crítica, onde a palavra se convirte na arma perfeita

quinta-feira, fevereiro 10, 2005

O que fai durmir toda a tarde

Nom vos perguntastedes muitas vezes grandes questons filossóficas quando estandes durmitando após umha muito copiosa comida? Isso foi o que me passou hoje, após comer, nom é que simplesmete durmitasse, mas durmim mais de três horas como se me tivesse erguido às 7:30 da manhá....ummm, é que me erguim às 7:30, em fim. A cousa é que se me ocorreram mais de 1000 cousas, todas elas dignas de engadir a este texto, mas tenho que comunicar que, como me passa com a maior parte dos meus sonhos, esquecim-me de todas elas. Já o dizia a minha companheira de piso, a masturbaçom produz falta de memória, nom tenho mais a dizer ao respeito.

Locations of visitors to this
page

Powered by Blogger